Skip to main content

Möt 3Community | Introducera dig själv

  • 15 March 2018
  • 112 svar
  • 31976 visningar
Möt 3Community | Introducera dig själv
Hej allihopa,



Vad roligt att ni har hittat hit! Alla vi som jobbar med 3Community ser oerhört mycket fram emot att få lära känna er för att tillsammans bygga upp forumet och en gemenskap där vi kan utbyta kunskap och erfarenheter.



Jag heter Johnny och har varit på Tre sedan 2011. Jag har under min tid här hunnit få se och arbeta med olika delar av bolaget. Här närmst har jag jobbat med våra sociala medier där jag säkerligen har stött på några av er tidigare. Framöver så kommer jag att finnas här som moderator på 3Community för att tillsammans med er ge liv åt forumet.



Som sagt så vill vi gärna lära känna er bättre så ni är varmt välkomna att presentera er här nedan. 🙂

112 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Du är så himla välkommen till 3Community @Hannace! 👋

Jag är övertygad om att det finns massa du kan både hitta, och dela med dig av här! Är du nät-intresserad så måste jag rekommendera att kika in vår Nätgrupp här. 

Superkul att höra att du är nöjd med den upplevelse du haft hos kundservice! Det glädjer oss, och det ska jag dela med mig av till de som jobbar med det.

Vi älskar feedback! Så har du idéer, förslag eller bara allmän input så är du mer än välkommen att dela dessa i 3Community! 😍

Superbra att du delar med dig av feedbacken i vår Tipslåda, vi ser den och kommer besvara den inom kort! 😊

Kund sedan starten av Tre och minns de första NEC telefonerna. Sedan dess har de blivit åtskilliga modeller och abonnemang. Minns också med glädje när man hade sin "egna" kontaktperson. Emelie hörde alltid av sig i god tid till årets telefonrelease. Tre är det bästa telekombolaget. Lämnar aldrig ♥️

Användarnivå 7
Emblem +36

Kund sedan starten av Tre och minns de första NEC telefonerna. Sedan dess har de blivit åtskilliga modeller och abonnemang. Minns också med glädje när man hade sin "egna" kontaktperson. Emelie hörde alltid av sig i god tid till årets telefonrelease. Tre är det bästa telekombolaget. Lämnar aldrig ♥️

 

Vad kul att höra @Jaxx! Välkommen till 3Community 🌈

Åh, dem var ju härliga! Minns den här väl:

 

Hej,

Varit kund sen 3 startade, född 85 och fyllde 18 när 3 kom så jag tecknade ett abonnemang.

Alltså varit kund 21 år.

Jobbat på Tele2 Kundtjänst samt Telenor Stores. Där jag kom med i “100-klubben” min tredje månad. (dvs 100st 24mån Nyteckningar inkl. 📱 telefonen.

Jobbade när iPhone kom till Sverige. Så vi, alla säljare, blev tvungna gå en kurs hos Apple för att få sälja iPhone.

Kör Linux på datorn.

Har en Google Pixel 8 Pro.

Har en iPhone XS 12 Pro Max.

Har teknikintresse samt erfarenhet gällande mobiltelefoner.

MVH

// hko

 

 

Användarnivå 1

Jag har varit kund hos Tre sedan 2003, och har kvar samma abonnemang, fast jag har blivit “tvångsmigrerad” ett par gånger pga uppdaterade fakturasystem. Begreppet “Guldkund” kände jag inte till, men däremot fanns något som hette “Tidig trea”, och där tror jag att jag kan räkna in mig. Till mina vänner med 2G-mobiler sa jag runt sekelskiftet att jag skaffar mobil när det kommer 3G, och det gjorde jag. Inga planer att byta fn.

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj @Drnil2! Tack för att du delar! Kul att höra att du är nöjd, och att du varit med oss så pass länge - definitivt en “Tidig trea”! 😊

Av ren nyfikenhet, och för att det alltid är kul att höra - vilken var din första mobil? 

 

- och hej @hko! Ledsen att vi missat din kommentar!

Även du en “Tidig Trea”. En sann teknikfantast låter det som! Du passar som handen i handsken här på 3Community skulle jag säga. Om nätet och 5G är något som intresserar, så rekommenderar jag att kika in vår Nätgrupp här. Där ställs det allt från tekniska frågor till uppvisningar av rekordhastigheter i 5G! 🚀

Användarnivå 1

Nu tvingar du mig att gräva i arkivet...:-)

Mitt första kontrakt är daterat 2003-06-11 och sålt av Säljar-ID “Mia”. Första mobilen var Nec VTX e606. Jag kommer ihåg den som ganska skruttig, men min nästa kom ganska snart: Motorola A920, från 2004-02-20. Även den hade lite barnsjukdomar, och jag uppgraderade till A925 2004-10-15. Men sedan kom A1000 2005-10-25, som var ett riktigt lyft. Tror att jag skrev till Tre och berömde den!

Även jag är teknikfantast, dock tyvärr alldeles för okunnig om nätverk och telekommunikation. Utvecklingen går bara alldeles för snabbt! Jag har också kikat på nätgruppen och imponerats av deltagarnas kunskaper. Jag kommer att komma med frågor, var så säker!

Användarnivå 7
Emblem +36

@Drnil2 Väl värt arkiv-gräv tycker jag! Tack för att du delar! 😁

Nec mobilen minns jag mycket väl! Med 3-loggan på framsidan? När man går igenom mobilerna så här så ser man vad fort tekniken utvecklats verkligen.

Vad kul att höra! Jag tror du hittar en massa roligt här. - och ja! Ställ en massa frågor, det finns många experter här på 3Community som kan otroligt mycket mer än mig om exempelvis nätet! 😊

Användarnivå 1
Emblem

Hej

Kund hos Tre sedan 2/7 2024, fick jysst rabatt på Tre bredband samt mobil, hade Fello innan men det kommer avslutas i Aug/Sept då bytet till Tre på mobilen sker. TV har jag kvar hos Telia och kommer inte byta där. Bra att man efter 36 månader äger modemet själv, Telia vill ha tillbaka sitt.

Hallå, Kund sen början av starten, gick från Telia till Tre, började med en Nokia och har en Xianomi redmi note idag.

Skaffade Tre´s mobila bredband när man flyttade till Kävlinge.

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @TerMinator & @khazaztroph! Välkommen till 3Community ⭐

Nya som gamla Treor, kul att se att ni har hittat hit!

Användarnivå 1
Emblem

Hejsan @TerMinator & @khazaztroph! Välkommen till 3Community ⭐

Nya som gamla Treor, kul att se att ni har hittat hit!

Tack så mycket

Svara