Skip to main content

tjena!
Det är jättesvårt att få kontakt med folket hos 3 och när man väl får det så vet man inte svaret på frågan. Så jag frågar här ifall någon annan kan svara på det.
Jag har nämligen med min sambo skaffat oss Zyxel NR5103e inomhus. Vi bor i Oxelösund och där vi bor är det inte draget internet. så vi skaffade oss (trådlöst fiber 5g) vi skulle få ut allt från 300mb/s - 1200mb/s när 5G skulle sättas upp i Oxelösund. Dom sa innan 2024 skulle det vara klart. Vi har inte hört något eller märkt skillanden sen dagen vi fick den. dom sa att vi skulle ha en väldigt bra uppkoppling på området vi bor och borde ligga runt 100mb/s utan problem. vi har mellan 3mb/s - 18mb/s. och nu börjar vi ge upp hoppet. har hört av mig men ingen svar. för vi är en familj på 4som ni alla stycken snart 5stycken. och som många förstår så kan man ju inte då vara uppkopplade samtidigt. för vad händer då! jo internet istortsätt försvinner ingen kan kolla filmer / spela / surfa. så nu till slutet av detta. NÄR KOMMER 5G ATT MONTERAS OCH VARA KLART I OXLEÖSUND. extremt tacksam för svar!  

Det finns ingen planerad utbyggnad av 5G i Oxelösund. Du bör som bäst kunna ha Bredband 150 genom 4G+. Men vad du egentligen kan få ut beror på var/hur du ställer routern och lokala förhållanden.

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Lämna en kommentar