Skip to main content
Har precis stoppat in ett nytt sim-kort i min iPad. Ska enligt startpaketets innehåll finnas 5gb data giltigt i 7 dagar på det. Innan jag testade att surfa passade jag på att registrerar kortet på mitt3. Nu när jag testar så funkar inget annat än tres hemsida. Alltså ingen surf. I mitt3 i appen syns inget saldo utan bara något om 999dagar...



behöver jag göra något för att aktivera de första 5gb?



Nu ser det ut som i inläggen ovan. Dock fortfarande inte möjligt att surfa...
Hej,



det låter konstigt. Fungerar det nu? Har du testat att starta om din iPad?
Detta har varit riktigt konstigt hela grejen.



Efter att ha fått ge upp i gårkväll hade jag ett bra samtal med tres kundservice i morse. Vi gick genom alla möjliga tänkbara lösningar och vinklar utan att få det att funka.



Senare på dagen tänkte jag att jag bara måste testa om 1 ny gigabyte för 29:- kan vara värt ett test. Sagt o gjort. Logga in, klicka i rutan, betala, klart. Och DÅ fungerade det!



Håller just nu på att förbruka denna 1gb för att testa så att de resterande 5GB från den ursprungliga potten funkar de med.

Lämna en kommentar