Uppdatering

Nätuppdateringar på semester

Kategori: Nät

Hej vänner!

Som ni märkt har det inte skett så värst mycket uppdateringar här senaste månaden vilket beror på semestrar/ledigheter från vårt håll. Det betyder inte att nätet tar en paus för det, utan utbyggnaden fortsätter naturligtvis som vanligt. Uppdateringarna kommer snart att publiceras veckovis här igen! 💛📡

Hörs snart!

 

Läs mer om nätet

Hej! Jag har tidigare sett att det funnits en planerad utbyggnad av 5G i Varberg Halland, detta har dock tagits bort från nätverkskartan? Beror det på att utbyggnaden har påbörjats? Mvh


Hej! Jag har tidigare sett att det funnits en planerad utbyggnad av 5G i Varberg Halland, detta har dock tagits bort från nätverkskartan? Beror det på att utbyggnaden har påbörjats? Mvh

 

Hejsan @GideonLind!

Jag förstår! Ledsen att det varit otydligt, jag tror som du skriver att det förmodligen är påbörjat.

Det är många som är på ledighet just nu, men jag ska försöka få tag i någon som kan ha svaret på denna fråga, så återkommer jag här i tråden när jag vet mer! 😊


Tack det hade varit jätte snällt! :)


Hej igen @GideonLind👋

Är det 5G-masten i Apelviken som du haft koll på? Den kan vi se är igång just nu nämligen! Vi kan tyvärr inte se några andra planer på platsen du skrev för tillfället.

Vill även tillägga att kartan inte är en garanti för att täckningen kommer förbättras på en plats, samt att planen för utbyggnaden som finns där kan komma att ändras med tiden. Det beror på bland annat tillstånd, bygglov, leveranstider för 5G-utrustning med mera.


Hej igen @GideonLind👋

Är det 5G-masten i Apelviken som du haft koll på? Den kan vi se är igång just nu nämligen! Vi kan tyvärr inte se några andra planer på platsen du skrev för tillfället.

Vill även tillägga att kartan inte är en garanti för att täckningen kommer förbättras på en plats, samt att planen för utbyggnaden som finns där kan komma att ändras med tiden. Det beror på bland annat tillstånd, bygglov, leveranstider för 5G-utrustning med mera.

@JeppePeppe Är det siten 306 på Apelviks Camping ni tänker på? Den har varit igång ett tag.. Har nämligen campat bredvid monopole-siten 😉😉


Hej igen @GideonLind👋

Är det 5G-masten i Apelviken som du haft koll på? Den kan vi se är igång just nu nämligen! Vi kan tyvärr inte se några andra planer på platsen du skrev för tillfället.

Vill även tillägga att kartan inte är en garanti för att täckningen kommer förbättras på en plats, samt att planen för utbyggnaden som finns där kan komma att ändras med tiden. Det beror på bland annat tillstånd, bygglov, leveranstider för 5G-utrustning med mera.

@JeppePeppe Är det siten TNO306 på Apelviks Camping ni tänker på? Den har varit igång ett tag.. Har nämligen campat bredvid monopole-siten 😉😉 Bra kräm i den siten ⚡️