Mitt3 är dina egna sidor på webben där du själv kan administrera ditt eller dina abonnemang och följa användandet i realtid. Tjänsten är självklart kostnadsfri och du hittar Mitt3 antingen som app eller på tre.se/mitt3.
Vi är i full gång med att bygga nya Mitt3 som många av er har tillgång till redan idag. Under övergångstiden kan funktionaliteten skilja något mellan den gamla och nya versionen.
Om du vill testa nya Mitt3 på datorn
logga in och klicka på Gå vidare för att testa vårt nya Mitt3.
Detta kan du göra på Mitt3 idag:
Abonnemang & avtal
Följa ditt användande i realtid
Se vad som ingår i ditt abonnemang Endast nya Mitt3
Se bindningstid, uppsägningstid och när du kan förlänga abonnemanget
Byta abonnemang Endast nya Mitt3
Administrera kostnadstak
Beställa och aktivera SIM-kort / eSIM
Se dina avtal
Tjänster & surf
Se dina tjänster
Lägga till/ta bort tjänster
Köpa extra surf
Slå på och av 3Svar
Se vilka abonnemang delar surf Endast nya Mitt3
Faktura
Anmäla Autogiro
Se, ladda ned och betala fakturor (24 senaste)
Se fasta kostnader Endast nya Mitt3
Ändra faktureringsadress
Nummer
Beställa nummerflytt
Administrera nummervisning
Information
Se din PUK-kod
Se simkortsnummer
Uppdatera kontaktinformation
Administrera samtycken
Logga in på Mitt3
Privatperson
BankID För dig som står på avtalet - Se och administrera samtliga abonnemang
SMS-kod För dig som användare - Följ användande för ett nummer
E-Post För dig som saknar BankID - Se och administrera samtliga abonnemang
E-post kan också användas av övriga administratörer som har lagts till av avtalstecknaren via Mitt3.
Företag
BankID För firmatecknare - Se och administrera samtliga abonnemang
SMS-kod För dig som anställd - Följ användande för ett nummer
E-Post För dig som saknar BankID - Se och administrera samtliga abonnemang
E-post kan också användas av övriga administratörer som har lagts till av avtalstecknaren via Mitt3.
Skapa Mitt3 admin-konto utan BankID
Om du saknar BankID kan du skapa ett Admin-konto genom att följa nedan steg.
Klicka nedan
1 Besök tre.se/mitt3 och klicka på “Skapa konto”
2 Ange dina uppgifter
3 Välj vilket sätt du vill aktivera ditt konto på och följ anvisningar
Aktivering med SMS och PUK fungerar endast om du har ett abonnemang.
Vanliga frågor
Jag har abonnemang både Privat och på min Enskilda firma, kan jag se alla mina abonnemang då?
Då behöver du skapa ett konto för Privat och för din firma separat.
Jag får felmeddelande när jag loggar in med BankID som firmatecknare
Kontakta vår kundservice som kan hjälpa dig vidare.
Kan jag använda BankID som jag har sparat på min dator?
Nej, istället kan du skanna koden som syns på skärmen med BankID-appen i mobilen:
1. Öppna BankID-appen och klicka på QR symbolen
2. Skanna QR koden på skärmen med mobilen och signera