Besvarat

Dubbla abonnemang efter förlängning

  • 21 March 2018
  • 4 svar
  • 455 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
Har en mobil med fast3 abonnemang. Hade möjlighet att förlänga abonnemanget den 18 mars o förnya med en ny telefon. Valde att behålla det numret jag har men nu ser jag under mitt 3 att jag har 2 abonnemang o 2 olika nummer. Ska de vara så o det ändå blir rätt. För dom har ju tagit bort 3fast o bytt till 3surf abonnemang istället. Telefonen kommer om 2-3dagar. Tänkte så jag inte står med 2 telefoner o 2 abonnemang

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av JohnDoe 21 March 2018, 19:45

Visa original

4 svar

Användarnivå 3
Hejsan!

Är det kanske så att du ser två abonnemang då det nya avtalet kanske inte satts igång ännu? Om du kollar på dessa två abonnemangen, är ett av abonnemangen enligt ditt gamla avtal och det andra enligt ditt nya avtal? Kolla på bindningstiderna, är ena bindningstiden din gamla och ena enligt ditt nya avtal?

Kan också tillägga att om du är inne på Mitt3 och redan kollar på ditt abonnemang, så kan du trycka på "Avtal", där kan du se ditt senaste avtal för att dubbelkolla så att allt är rätt! 🙂
Ja det gamla stämmer ju att de är tre månader kvar och att de nya går ut 2020 o kan förnyas den 20 dec 2019. Så får se när mobilen kommer så kanske man ska sätta i sitt gamla simkort så är de nya abonnemanget igång med de villkoren. Tack får hålla koll.
Användarnivå 3
Det ska nog gå utmärkt! Som jag skrev, om du vill vara helt 100% säker så kan du bara gå in under "Avtal" och se ditt nya avtal där för att bekräfta att det blivit helt rätt och korrekt!
Användarnivå 5
Emblem +5
@Et83 Har allting ordnat upp sig med din förlängning?
Om något av svaren här ovan hjälpte dig, markera det gärna som "Bästa svar" så att andra med liknande fundering kan hitta svaret snabbare. ☺️

Svara