Skip to main content

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Börjar bli tyst i tråden. Innebär det att folk börjat få sina telefonen, eller alla tröttnat på att det inte händer något? 😁

Beställning mottagen står det på min 🥲

Wtf men det är ju sjukt? Hur !!!!

Börjar bli tyst i tråden. Innebär det att folk börjat få sina telefonen, eller alla tröttnat på att det inte händer något? 😁

Sitter spänt och väntar på leverans nu när den faktiskt packas 

Vilken modell beställde du och när? 

Promax256,svart den 20e ,

Sitter spänt och väntar på leverans nu när den faktiskt packas 

Vilken modell beställde du och när? 

Promax256,svart den 20e ,

Det verkar som att pro max leveranserna har kommit igång. Värre är det med pro känns det som.

Fick precis notis att den är på väg! 
Efter 1 månad och 10 dagar! 😍🙏🏻

Köpte min för mindre än 1 månad sen, och står ordern packas 😄

Köpte min för mindre än 1 månad sen, och står ordern packas 😄

Det är som jag trodde då att det är snabbare leveranstid på Pro max till skillnad från Pro. 

Supernöjd med min 16 pro 128 svart, kör med Otterbox Lumen skal (kamera kontroll knappen funkar super med det)

Beställde 4 st Iphone 16 Pro Max 512 gb 19 september.

Ännu inget, 5 veckor senare.

Under all kritik 3.

Börjar undra om jag kommer få min telefon detta året ens.. sjukt konstigt att alla Tres konkurenter har telefoner i lager rller kan få hen på nån dag, jag som beställde den 28 oktober lär ju få vänta tills iphone 17 släpps.

Ja men snälla det står ju 1-2 veckor, och på tal om det så beställde du det idag… Så jämfört med alla andra som fortfarande väntar sen förra månaden, så har du ingen rätt att klaga. (No offence)

Menade 28 september, sorry😂

Ja men snälla det står ju 1-2 veckor, och på tal om det så beställde du det idag… Så jämfört med alla andra som fortfarande väntar sen förra månaden, så har du ingen rätt att klaga. (No offence)

Skrev fel, menade 28 september

Jag förstår verkligen inte hur andra butiker har mobiler i lager men inte Tre???? Blir riktigt lack alltså. Inne på 1,5 månads väntetid nu 😤 Detta är Pro. Max finns i butik och kommer i lager denna vecka i samma butik. 

Jag förstår verkligen inte hur andra butiker har mobiler i lager men inte Tre???? Blir riktigt lack alltså. Inne på 1,5 månads väntetid nu 😤 Detta är Pro. Max finns i butik och kommer i lager denna vecka i samma butik. 

Vilken mobil har du beställt? Jag beställde pro max svart 256

Vilken mobil har du beställt? Jag beställde pro max svart 256

Pro desert 256

Lämna en kommentar