Skip to main content
Besvarat

Täckning Oppeby, Fellingsbro

  • 2 July 2024
  • 5 svar
  • 60 visningar

Hej,

Ni vet att vi har dålig täckning i mitt område. Jag undrar var närmaste 3G mast är placerad så vi kan rikta vår takplacerade antenn åt det hållet.

Och nästa fråga, hur är nätutbyggnaden häromkring?

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Dechen! Ledsen för sent svar.

Jag har kikat, och om jag tolkat vart du befinner dig korrekt så bör du rikta den syd om sydost. Rikta den mot centrala Fellingsbro 😊

Gällande nätutbyggnaden så är det inget jag kan svara så här på rak arm, men du kan se planeringen för vår nätutbyggnad här på vår täckningskarta om du väljer Utbyggnad bland knapparna över täckningskartan.

Just nu är det pausat, men efter sommaren kommer vi fortsätta publicera all nätutbyggnad här på communityt veckovis, i denna tråd.

tack JP

vart exakt står närmaste mast?

 

Användarnivå 4
Emblem +13

Du ska inte rikta den mot en “3G-mast” utan mot en med 4G då 3G håller på att läggas om till 4G.

Användarnivå 7
Emblem +36

tack JP

vart exakt står närmaste mast?

 

 

Så himla lite så @Dechen!

Masten i fråga har både 3G och 4G. Jag får tyvärr inte ge ut exakt plats av säkerhetsskäl. Det jag kan säga är att det är centralt i Fellingsbro, vilket ska vara sydöst från Oppeby 🤓

Användarnivå 4
Emblem +13

tack JP

vart exakt står närmaste mast?

 

 

Så himla lite så @Dechen!

Masten i fråga har både 3G och 4G. Jag får tyvärr inte ge ut exakt plats av säkerhetsskäl. Det jag kan säga är att det är centralt i Fellingsbro, vilket ska vara sydöst från Oppeby 🤓

Frågan gällde mobilt bredband via extern antenn och då är det inte relevant om masten har 3G.

Svara