Besvarat

Mobilt internet EU

  • 5 juni 2019
  • 1 svar
  • 48 visningar

Hek
Är i Portugal , varför fungerar inte mitt mobila internet? Har surf kvar.
icon

Bästa svar av Emil 7 juni 2019, 09:11

Hej @Magfo10

Jag vill börja med att kika på om du aktiverat roamingfunktionen. Det kan du göra genom att gå in på inställningar och sedan mobildata. Har du aktiverat funktionen och kan ändå inte nå nätet så kan det vara en utlandsspärr på ditt abonnemang. Den kan du enkelt få bort genom att kontakta vår kundservice.
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +6
Hej @Magfo10

Jag vill börja med att kika på om du aktiverat roamingfunktionen. Det kan du göra genom att gå in på inställningar och sedan mobildata. Har du aktiverat funktionen och kan ändå inte nå nätet så kan det vara en utlandsspärr på ditt abonnemang. Den kan du enkelt få bort genom att kontakta vår kundservice.

Svara