Skip to main content

Hej! Tror jag blivit lurad av ett företag cellect. Kan jag avbryta det nya abonnemanget som dom gjorde? Fick en telefon iPhone 12 och högtalare gratis sades det. Märkte sedan att min kostnad ökat med 340:- när jag började räkna igenom allt. Han säger att min nya kostnad är 2044:-. Personen på Cellect sa att min kostnad endast skulle höjas med 70:- så känner mig väldigt lurad. Har inte öppnat eller använt produkterna. Snälla hjälp! Med vänlig hälsning, Diana 

Hejsan 🙂, @Diwei 

Vad jag förstår det som så är Cellect , det gamla Euronics , men med nytt namn. Och är återförsäljare för flertalet operatörer .  Det bästa är att återvända till personen/butiken som sålde avtalet med samtliga prylar och gå igenom vad som kan ha blivit fel och ge dom möjlighet till att korrigera eventuella fel som begåtts.

/F

 

 

 


Diwei jag skulle vilja komma kontakt med dig. Vi gör också blivit lurade av Select. Skulle du kunna kontakta mig på min mail?


Hej @shadow!

Vi har redigerat ditt inlägg då känsliga uppgifter (mejladress) bryter mot våra uppföranderegler. 

Vad tråkigt att höra om din upplevelse. Om du inte redan gjort det, så rekommenderar jag att kontakta Cellect direkt - annars har du självklart möjlighet att få hjälp av vår kundservice, som du når här.


Lämna en kommentar