>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Det låter tråkigt 😞 Har du lyckats lösa detta nu?
Jag har samma problem. Obemannade tjänsten via 311 accepterar inte mitt nummer. Trots flertal försök
Jag har samma problem. Obemannade tjänsten via 311 accepterar inte mitt nummer. Trots flertal försök
“Felaktig inmatning”
Har nu förstått att spärr inte är möjlig om den inte begärs av firmatecknare vilket inte är enkelt att ordna. Eftersom det är en säkerhetsrisk att inte spärra, är detta en underlig policy kan jag tycka. Kanske det var tekniska skälet men felmeddelandet borde vara något annat i så fall
Jag förstår, tack för att du uppdaterade
Jag tar med detta internt för att se vad vi kan göra där (förtydliga varför det inte går att spärra, eller möjliggöra det).
Tack igen!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.