Hej!
Blir ibland uppringd av externa försäljare som vill förlänga mitt mobilabonnemang eller mobildbredband abbonnemang. Känns inte som om det är från 3 utan att det är någon extern försäljare.
Är dem att lita på eller skall man hellre ta kontakt med er direkt?
Sida 1 / 1
Hej!
Man ska kunna lita på säljare som ringer, precis som säljare som står i en butik. Viktigt att tänka på är väl egentligen bara att inte lämna ut massa uppgifter, om de har en bra koppling till bolaget de ringer för kan de få fram informationen de behöver - med endast några få kompletterande frågor så som abonnemangsform, exempelvis.
Personligen skulle jag inte teckna upp mig på något från en säljare som ringer utan antingen gå in i en butik eller köpa via hemsidan alternativt ringa kundtjänst. Ofta går det att få samma erbjudan den vägen också.
Man ska kunna lita på säljare som ringer, precis som säljare som står i en butik. Viktigt att tänka på är väl egentligen bara att inte lämna ut massa uppgifter, om de har en bra koppling till bolaget de ringer för kan de få fram informationen de behöver - med endast några få kompletterande frågor så som abonnemangsform, exempelvis.
Personligen skulle jag inte teckna upp mig på något från en säljare som ringer utan antingen gå in i en butik eller köpa via hemsidan alternativt ringa kundtjänst. Ofta går det att få samma erbjudan den vägen också.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.