Hej!
Jag undrar varför det har kommit högre faktura för november och december.
Kan ni skicka en kopje att ja kolla vad har händ.
Mitt tel nr 07XXXXXXXX
Mvh
Hej!
Jag undrar varför det har kommit högre faktura för november och december.
Kan ni skicka en kopje att ja kolla vad har händ.
Mitt tel nr 07XXXXXXXX
Mvh
Hej!
Jag undrar varför det har kommit högre faktura för november och december.
Kan ni skicka en kopje att ja kolla vad har händ.
Mitt tel nr 07XXXXXXXX
Mvh
Hej,
Kan det vara så att du blivit fakturerad retroaktivt?
Dina fakturor finns specificerade på Mitt 3 antingen via hemsidan eller appen. Där kan du även skriva ut dina fakturor.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.