Privat
Företag
Här kan du hitta information och ställa frågor rörande din faktura.
Nyligen aktiv
Hey!The faktura is higher than expected and this is not fair.Hey The first Faktura was 605 and now it became 669 so it's 64 higher then before note that I don't have Kivra I have only E Faktura and I feel bad about this situation so please if there is wrong please fix it.
Hej, vi ändrade separata abonnemang till familjeabonemang. Jag har nu fått faktura klumpsumman på min applewatch, denna önskar jag att ha kvar på delbetalning tillsammans med telefonen. Funkar det? vänliga hälsningar Emma
Det finns tre poster på min faktura, en för mobil, en för IPAD och så bredband. Behöver jag bredband? Vi har en bredbandsleverantör som min man abonnerar på
Hej. Jag har fått 2 fakturor en på 1557 kr och en kredit på 245 = jag har dragit av krediten och kvar att betala 1312 kr, den är betald 30 dec, får nu meddelande att fakturan inte är betald. Jag kommer inte fram på telefon till Er för jag är “bara” ekonomiansvarig.
Jag har debiterats 90 kr extra på min faktura, Service etc hos återförsäljare.. Jag har inte köpt eller ändrat något, hur Jan jag få hjälp att ta bort det? Finns det ingen f....d kundtjänst på denna sidan??Så värdelöst
Hej!Jag bytte operatör från den 2 december men nu får jag fortfarande räkningen för den månaden. Vad ska jag göra?
Hej,Jag har betalat till fel leverantör. Istället för Telia har jag gjort betalningen till Tre. Trodde att ni skulle göra återbetalning men ni har inte gjord det. Vad behövs mera för att ni gör återbetalning. Mvh Iryna
Hej! När jag förlängde mitt abonnemang så hade jag en dialog med en Patrik ang kostnader för mitt abonnemang. Han skickade då detta via Mail (se sedan), efter jag täckande detta så har min faktura inte varit korrekt en enda gång. Även denna gången så betalar jag mer än vad vi kom fram till. Mitt abonnemang skulle ligga på 399kr/mån och telefonen 150kr/mån. Sen hade jag övriga kostnader denna månaden via telefonsamtal som jag är införstådd i. Men utöver det så har ni fakturerat mig förmycket igen! Antingen så vill jag att ni säger upp mitt abonnemang för jag skall inte behöva höra av mig till er varje månad för att detta inte ligger inne ordentligt. Eller så får ni lösa detta och kompensera för detta. [Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Går ej få moms spec på fakturan i nya webben.
Jag trodde inte autogiro skulle dras denna månad så betalade in dubbelt och ringde därför och bad om en retur, vilket killen i telefon hjälpte mig med. Men han sa att en retur tar cirka 10 dagar, stämmer detta? Hur lång tid har det tagit för er andra som varit med om detta? :)
Har bytt bank. Hur vet jag att mitt autogiro har flyttats och behandlas av rätt bank?
Jag undrar hur man kan kolla vad de är för mobil köp man gjort?! Jag själv vet ej vad de är för köp som har gjorts men hade gärna uppskattar att få veta