Fråga

maxgräns månadskostnader

  • 2 September 2023
  • 1 svar
  • 338 visningar

Hej, jag har fått ett sms där det står ”Det du försökte göra gick inte att genomföra, eftersom kostnaden skulle fått din rörliga månadskostnad att överskrida maxgränsen. Du kan ändra gränsen på Mitt3. Mvh 3” 

Jag hittar inte vart jag gör detta i mitt 3


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @gurra03a 

Vad va det du försökte göra ? När du fick det sms som svar . Va det vid köp av mer surf eller liknande . 

Om du loggar in på Mitt3 Appen eller i Webbläsaren. Så väljer du ditt abonnemang det gäller . Sen väljer du ” Abonnemangsdetaljer ” . Lite längre ner ska du se en rubrik som heter ” Kostnadskontroll ” . 
 

Har du en summa ståendes under ” kostnadstak i Sverige ” ? 
 

Där finns även kostnadstaket för dataroaming utomlands ,  som är satt på 625 kr / månaden i grunden men kan ändras . Om det nu är den kostnaden du kommit upp i , om du varit utomlands nyligen . 

 

/ F 

Svara