Fria samtal och SMS till och från Ukraina

  • 24 February 2022
  • 0 svar
  • 1182 visningar
Fria samtal och SMS till och från Ukraina
Användarnivå 7
Emblem +36

Håll kontakten :heart:

 

I hänsyn till den rådande situationen i Ukraina så kan alla kunder till Tre och Hallon ringa till och från Ukraina för 0 kronor per minut och SMS. Den fria mobiltrafiken gäller tillsvidare.

 

Åtgärden görs för att underlätta kommunikationen för våra kunder som är i Ukraina eller har anhöriga som är drabbade.

 

 

Vanliga frågor

 

:grey_question: Gäller detta även surf i Ukraina?

Svar: Nej, detta är endast för samtal och SMS från Sverige till Ukraina och vice versa.

 

:grey_question: ​Behöver jag göra något själv för att ringa och SMSa gratis till/från Ukraina?

Svar: Ni behöver inte tänka på något. Kostnaden kommer automatiskt att krediteras mot motsvarande faktura.

 

:grey_question: Varför syns kostnaderna på Mitt3 när de är kostnadsfria? 

Svar: Vi krediterar uppkomna kostnader i efterhand, innan din faktura skapas. Därför syns dina kostnader på Mitt3 eftersom de uppdateras i realtid.
  

:grey_question: Varför är det endast 1 månad? Tror ni att allt kommer vara löst till dess? 

Svar: Vi vill möjliggöra för våra kunder och deras anhöriga som är drabbade, att i en akut och omskakade situation, att hålla kontakten med varandra.  

 

:grey_question: Gäller detta om jag ringer från ett annat land till Ukraina?

Svar: Nej, det är endast från hemmanätet i Sverige till Ukraina och vice versa som gäller.

 

:grey_question: Gäller detta kontantkort?

Svar: Nej, endast abonnemang.

 

:grey_question: Ingår betalsamtal/Betal-SMS i dessa fria samtal? 

Svar: Nej.

 

:grey_question: Gäller detta för både privat- och företagskunder?

Svar: Japp!


Det här ämnet är stängt för kommentarer