Jag skickade detta e-postmeddelande till Tre tidigare idag angående 3Återvinn.
"Hej,
Jag har skickat in min gamla mobiltelefon till er mot rabatt på mitt befintliga mobilabonnemang. När jag skickade in den till er fick jag följande information:
"Några dagar efter att vi tagit emot din enhet kommer vi att rabattera enhetens värde på det abonnemang som hör till telefonnumret du fyllde i under registreringen."
Enligt PostNord levererades min mobiltelefon till er den 1 April. Jag har inte fått rabatt på mitt abonnemang.
Jag har inte heller fått någon som helst information eller återkoppling, trots att det snart har gått 14 dagar sedan ni mottog min mobiltelefon.
I brist på återkoppling hörde jag i förra veckan av mig till er chatt med förhoppningen att få information om hur det går. Dessvärre var den kontakten inte till någon hjälp. Den enda informationen man kunde ge mig via chatten var att rabatten inte hade lagts till på mitt abonnemang, något som jag redan visste om...
Tacksam för hjälp."
------
Således har Tre inte kunnat hålla vad man lovat. Jag har så klart förståelse att tiden för handläggning av ärenden kan variera vid olika tidpunkter, och förseningar kan uppstå av många olika skäl. Men att överhuvudtaget inte informera / återkoppla / uppdatera sina kunder om hur det går i ärendet är under all kritik.
Någon här som har egen erfarenhet av 3Återvinn? Hur lång tid tar det innan man får rabatten på abonnemanget? När kan jag räkna med att få någon som helst återkoppling / uppdatering i mitt ärende?