Hej min faktura har redan gått till inkasso. Jag är utomlands och min telefon har stängts av.
Hur kan jag betala den så ni kan öppna upp abonnemanget igen?
Mvh Johan
Hej min faktura har redan gått till inkasso. Jag är utomlands och min telefon har stängts av.
Hur kan jag betala den så ni kan öppna upp abonnemanget igen?
Mvh Johan
Hejsan ,
Beroende på vad du har för möjlighet , att använda Wi-Fi någonstans eller använda ett sim-kort från lokal operatör i landet du vistas i . Och där ringa till inkasso företaget över wifi ,eller om det går att lösa via hemsida och inbetalning om du fått någon slags faktura från inkasso företaget . Om du kan använda BankID .
Det är nog bäst att lösa det hos dom först innan du hör av dig till 3 kundservice iaf .
Sen kanske det är lite fördröjning i tid från betalningen till inkasso, innan 3 supporten kan öppna upp abonnemanget . Men kan vara bra att höra sig till kundservice hos 3 därefter .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Då detta är ett öppet forum , och inte direkt kundservice . Så är det bäst att höra av sig till dom när det är betalat så att säga .
Med vänlig hälsning, F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.