Skip to main content

Hejsan,

Jag funderade över att skaffa ett bredband hos er och behöver även en router. Delbetalningen låg dock på 3 år, finns det någon möjlighet att korta ner eller betala fullpriset direkt. Det står även att man får 100kr rabatt om man har ett mobilabonnemang hos er över 20gb. Det kom inte upp när jag skulle göra beställningen. Kommer det i efterhand isf?

Hejsan,

Jag funderade över att skaffa ett bredband hos er och behöver även en router. Delbetalningen låg dock på 3 år, finns det någon möjlighet att korta ner eller betala fullpriset direkt. Det står även att man får 100kr rabatt om man har ett mobilabonnemang hos er över 20gb. Det kom inte upp när jag skulle göra beställningen. Kommer det i efterhand isf?

@Noahvikerborn Välkommen till 3Community 🙌

Kollade också nyss hemsida om routers! Innan årsskiftet kunde man även välja 24 månaders delbetalning (jag själv har det på en router) men nu verkar det vara borta?! 🤔

Självklart kan du alltid avbetala en hårdvara snabbare genom att be 3 slutfakturera! Annars löper avbetalning per månad enligt avtal. 

Abonnemanget ligger vid sidan om och betalas per månad.. 

Kontakta gärna 3:s kundtjänst för mobila bredband på; 0735 300 630 

Lycka till 👍

Lämna en kommentar