Skip to main content

Jag pratade med en säljare till er i Ullared för någon vecka sedan…jag förlängde abonnemanget och skulle då få med earphones alldeles gratis, även en portabel router, han trodde den skulle komma i slutet av förra veckan och nu har nästa veckoslut passerat snart…vart är grejerna? 

En liten detalj jag märkte nu när jag vill få tala med er är ju att det är otroligt frustrerande att behöva leta sig fram på nätet utan ett telefonnr lättillgängligt för trogna kunder, utan det verkar som ingen vill, har tid eller intresse av att svara på frågor i vanligt tal?? Ruskigt dåligt anser jag…varför?? När och hur jag nu får svar på detta vet jag inte men om ni skulle få en stund över så är mitt telefonnr  07XXXXXXXX

 

Mvh. Joakim Ivansson

 

// Redigerat // - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hejsan 👋🏻 , @1Vansson  

Är det från Ullared teknik AB / Ullared digital AB som du syftar på eller ? 
 

Det är väldigt lätt att hitta numret till kundservice på tre hemsidan . 
 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

tel:+46735300400


Lämna en kommentar