Hej!
Jag köpte en Samsung Flip via 3 i februari månad. Ena "yttre fodral" har gått sönder och jag förstår att detta ska täckas utav garanti. Hur går jag tillvägar?
Tacksam för snabbt svar.
Mvh
Shazima Tejani
072xxxxxxxx
Hej!
Jag köpte en Samsung Flip via 3 i februari månad. Ena "yttre fodral" har gått sönder och jag förstår att detta ska täckas utav garanti. Hur går jag tillvägar?
Tacksam för snabbt svar.
Mvh
Shazima Tejani
072xxxxxxxx
Hej & Välkommen
Om jag fattar rätt så har du abbonnemang hos 3 med din Galaxy Z . Och köpt skalet extra i en 3 butik ?
Om du har en försäkring hos 3 som täcker för din mobil , som är på runt 120 kr / månaden . Så är det bara mobilen den täcker & inga tillbehör .
Men eftersom du köpt Skalet separat och ganska nyligen och möjligtvis har kvitto kvar , så skulle jag rekommendera att gå till butiken du köpte ifrån och visa upp skadan och se om dom kan ge dig en ny som garantiörende.
Hoppas det löser sig för dig och har ett fint och helt skal . Tips är också att ha skärmskydd för undvika spruckna skärmar .
Med vänlig hälsning, F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.