Skip to main content

Hej, jag har två döttrar med likadana mobiltelefoner och jag har abonnemang genom er till dem. Detta gäller 07XXXXXXXX. Hon har ofta inget internet på sin telefon och vi förstår inte varför. Jag har gått igenom inställningar och finner inte att det skulle vara frånslaget där. Jag behöver hjälp att felsöka. Är det något i abonnemanget som strular? 

 

Mvh Emma 

Hejsan 😉, @Emma Broberg 

Vad har ni för surfmängd/pott på abonnemangen ? Eller om det är obegränsad surfmängd. Tänker så inte surfen tar slut snabbare för ena än den andra.

Man kan testa med en klassisk omstart om inte det gjorts på ett tag.Även så är det bra att se så mobilen är uppdaterad med senaste programvaran. Finns under inställningar → Sen kan det se annorlunda ut vart man ska gå vidare,  beroende på om det är en Android eller iPhone telefon.

/F


Skriv inte ut privata nummer i ett offentligt forum.


// Inlägget har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer //


Lämna en kommentar