Skip to main content

Hej,

 

Jag har ett familjeabonnemang och jag har precis beställt ett nytt simkort till en av mina konton, skulle ni kunna ändra adressen för simkortet? Så det inte anländer till min brevlåda?

 

Allt gott.

Hejsan @Amir Noghabai, vad kul att du hittat hit till 3Community! 🌈

Det går tyvärr inte, utan går enbart att skicka till den registrerade adressen du har hos oss. Vad du kan göra annars är att besöka en 3Butik och hämta ut ett simkort direkt där - så slipper du vänta på ett som skickas till dig, eller att det skickas till en adress som du inte är nära.


Hej JeppePeppe,

Det verkar som att Simkortet inte längre behövs då personen som är med i familjekontots simkort kom igång igen.


Det verkar som att Simkortet inte längre behövs då personen som är med i familjekontots simkort kom igång igen.


Jasså, vad skönt att det löste sig för dig! 😁

 


Lämna en kommentar