Besvarat

Leveranstid iPhone 15 Pro Max?

  • 17 September 2023
  • 34 svar
  • 4494 visningar

  • Nykomling
  • 2 kommentarer

Var en av de första som beställde iPhone 15 Pro Max ca 5 minuter efter förhandsordrarna satte igång och då stod det 1 veckas leveranstid, idag när jag kollar beräknad leverans står det v41 (2-3 veckor), hur kommer det sig/stämmer det? Mvh

icon

Bäst svar av Pettersson 18 September 2023, 16:02

Visa original

34 svar

Du är som en robot och som svarar. 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej alla! 🌈

Jag förstår verkligen frustrationen, har själv varit i samma sits när det bara kliar i fingrarna efter det man beställt. Jag håller med om att det är dumt att det står en leveranstid, som efteråt ändras. Anledningen till det är för att statusen uppdateras automatiskt utefter vårt lager. I och med att iPhone är den mest populära telefonen så gör det heller inte bättre när det kommer till leveranstiden. 

Ett tråkigt svar kanske, men det enda vi kan göra nu är att avvakta och hålla koll på Mitt3. Telefonerna skickas ut i turordning, så när det är er tur så skickar vi ut telefonerna så fort vi kan 😊

Jag vill göra det tydligt att alla behöver hålla en god ton mot andra medlemmar här i 3Community, speciellt när det är personer som vill hjälpa till.

Det är eran robot svarare som inte bryr sig om kunden och håller på med samma svarar (”som med andra ord säger den dra åt helvete inte mitt problem att ni har beställt beställt nån annan stan ni har inte betalt än”) det är otrevligt när man har skrivit på en 24000kr kontrakt! Jag är osäkert på er nu och vet inte om jag ska hålla det .

Hej! Jag förbeställde tidigt iPhone 15 PRO Max i titanfärg. Ursprungligen stod det att leveransen var bekräftad till vecka 48 , efter den 22 september har det visat obekräftad leverans, och idag så har det ändrats till vecka 44 (31 okt till 4 november). Jag hoppas verkligen att nya leveransdatumet inte stämmer, annars undrar jag verkligen vad för nytta är det med att förbeställa.

Användarnivå 6
Emblem +40

Skillnaden mellan förbeställning och köpa nu är priset . Tillgång till leveranser är något Apple styr helt och hållet över. Så därför kan leveranstider ändras med kort varsel. Sitter också i kön över att få leveransen , men kan ha tålamod med min 13 PRO Max några veckor till ☺️👍🏻

Beställde 15 Pro för 2 veckor sedan. 
står fortfarande Obekräftad. 
Hade åtminstone varit intressant att veta vart man står i den interna kön. jag kan vara nösta på tur eller nummer 2000 i kön. Om det ens är värt att vänta eller köpa på annat ställe. 
 

 

Ordered 19-Sep but still pending. Is anyone in the same boat?

The same status for me. 

Well let’s hope the estimated delivery time on week 45 won’t be delayed further. 🙄

Svara