Besvarat

problem med att lägga till

  • 16 October 2022
  • 2 svar
  • 164 visningar

så står det så här jag kommer nu att visa det för er 

och varför står det så här nu då….

på att man inte inte lägga till konforans samtal på mobilen kan ni ta en titt på det då….

Kan inte lägga till extra användare

Det är inte möjligt att lägga till extra användare. Vänligen kontakta kundservice.

icon

Bäst svar av JeppePeppe 24 October 2022, 09:44

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @christofferking 

Har lite svårt att tyda vad du behöver hjälp med . Och vilket märke & modell på mobil det gäller.

Om det gäller någon modell av iPhone & konferens-samtal . Så har du information om det här :

https://support.apple.com/sv-se/HT211110

Om det gäller 3 Extra användare / Familje-abonnemang . Så har du information om det här :

https://www.tre.se/handla/mobilabonnemang/familjeabonnemang

Här har du även kontaktuppgifter till “3” Kundservice.


https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Hoppas det svarade på frågan ! Annars är det bara att svara igen , så ska vi försöka hjälpa dig 🙂

 

Mvh F

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @christofferking! 👋

Är det att du försöker lägga in flerpartssamtal, så att du kan slå ihop samtal, så behöver du aktivera detta via kundservice. Här når du dem. 😁

Svara