Fråga

Problem med wifi och bl

  • 1 August 2022
  • 2 svar
  • 29 visningar

Hej! jag har en Iphone 12 pro som jag köpt från refurbed som nyskick. Jag antar att det här är deras problem och inte ert, men de har bett mig dubbelkolla med er då jag har tre som operatötr  (tfn nr XXXX-XXXXXX)

Har haft telefonen ca 14 dagar. Fungerade klockrent, men nu funkar det ej att starta wifi och blouethooth. Det går inte ens att trycka på symbolerna på telefonen de är bara döda.

 

Har startat om har uppdaterat efter det hände har raderat nya appar har återställt nätverksinställningar har nollställt alla inställningar har stoppat begränsningar i skärmtid. Ingen skillnad. Har ni någon ide om vad felet kan vara och kan ni hjälpa mig?

 

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer


2 svar

Användarnivå 5
Emblem +36

Hej! Ber om ursäkt för sent svar!

Har ditt ärende löst sig eller är det fortfarande problem? Testa gärna att återställa telefonen helt och hållet via iTunes för att se om det kan lösa problemet.

Hej! telefonen fungerade vid total återställning,men slutade sedan fungera igen. Efter att ha gått igenom med appel supporen har jag nu återsänt telefonen och beställt en nytrots att det verkade vara ett mjuvarufel. Om samma situation uppstår igen med den nya telefonen finns det då något i 3s tjänster/inställningar som kan påverka funktionen som jag bör kolla upp?

Svara