Riktig o acceptabelt

  • 11 January 2022
  • 1 svar
  • 88 visningar

He Jag har varit din kund i ca 4 år sedan 2018-2019 och nu är jag väldigt besviken på hur ni behandlat mig, de är verkligen oacceptabla. Allt börjar med vårt köp av den senaste telefonen, För ca 8 månader sedan åkte vi till skärholmen för att köpa en Iphone 12 pro och vi kom överens med de anställda som jobbar där att fakturan efter 2 månader kommer att sjunka rejält, men de första 2 månaderna blir dyrare, sedan blir det lägre automatisk. Sedan 3 månader senare åkte vi till Sollentuna euronics som tillhör 3tre och vi hittade en kille som heter Mustafa som jobbar där och hjälpte oss men han gjorde värre än att hjälpa oss. Han lovade oss 3 gånger att fakturan skulle sänkas från 1990 kr till 1550 kr, sedan kom vi överens om vårt första besök hos dem. Efter ett tag var de samma faktura men lite annorlunda gick vi till dem igen och han var inte där så vi kontaktade 3.tre support och berättade vad som hände och ställde in tiden med honom sedan gick vi en andra gång eftersom han ändrade hela affären och abonnemang den från början hände det och tog bort en del av de saker han sa att vi inte behövde dem och de kom vi överens med honom den här gången och lovade att de skulle komma 1550 kr. Jag blev lurad igen, inte 1550 kr, plus att vi tog bort några saker från avtalet som att surfa från surfplattan och lite grejer. De 3 gångerna vi åkte igen till dem i Solentuna blev vi behandlade på samma sätt. Han var inte där men hans kollega var där och han sa att han skulle ringa oss för att få kontakt med honom, de tar max 3-4 dagar och det har gått 2 veckor nu. Sättet företaget behandlar sina kunder på är verkligen respektlöst, de slösar faktiskt bort tiden eran personal gjorde mot mig. Det är inte uppfriskande. Jag har gett så många chanser att jag inte orkar mer, så jag skickar detta e-postmeddelanden och vill att ni vet vad som har skett och det fortande det är dyrare än 1550 kr som det kommer och vad vi kom över ens, jag skickar detta brev för att få hjälp innan vi avgör de här frågorna i tingsrätten för jag är verkligen besviken på erat personal som jobbar där och dem jag arbetande min lön räcker så om exakt i varje månad och om ni bästemr er ta extra från faktura så förskär ni lura era kunder o de riktig oacceptabelt annars kunde jag Ba byta företag från början om jag visste att de skulle komma mer än 1500kr/månad. Jag försökte vara riktig snäll men de funkar inte så.


1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Loaui, välkommen till 3Community! :rainbow:

Jag beklagar verkligen för den upplevelse du haft gällande ditt avtal. Det är naturligtvis inte okej att få ett högre pris än vad som utlovats gång på gång.

Tyvärr är det svårt att härifrån 3Community gå igenom vad som blivit fel och korrigera det då detta är ett publikt forum, vi kan alltså inte gå in på specifika ärenden. 
Jag förstår att du redan varit i kontakt med kundservice, men jag rekommenderar ändå ifall ärendet ännu inte löst sig att du hör av dig till dem för att se över det närmre.

Jag hoppas verkligen att detta löser sig för dig snarast!

Svara