Ni kan lägga till darkmode om ni uppdaterar eller håller på att ändra appen. Alla andra operatörer har det i nåt år nu.
Hejsan @Naruto!
Tack för din feedback! Jag har flaggat det för ansvariga, och de håller på att jobba på en lösning
Darkmode hade ju varit drömmigt helt klart! Även det skickar jag vidare till dem. När det gäller dark mode på 3Community är det något som vi sett över, men just nu ser det ut att verka dröja.
Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva detta! Guldvärt.
@JeppePeppe
Tack så mycket för ett utförligt svar. Utifrån inlägget så verkar jag vara en kund som inte är nöjd med tjänsterna. Själv fick jag den uppfattning när jag läste om inlägget nu.
Ville bara tillägga att jag är mycket nöjd med tre och eran abonnemang. Absolut inga klagomål på täckning eller hastighet och tänker fortsätta vara kund i lång tid framöver.
Ha en fortsatt trevlig dag.