Fråga

stänga av köp via mobil

  • 10 April 2022
  • 1 svar
  • 528 visningar

Hej,

önskar stänga av köp via mobil på en extraanvändare. Hur gör jag det!


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej ,

 

Det jag kommer på är att man loggar in på “Mitt3 “ med BankID

  https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjA0JaM04r3AhXwsIsKHehQASoQFnoECAoQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.tre.se%2Fmitt3%2Flogga-in&usg=AOvVaw1IkzJuVaSeE_22TlQa2wC9

Väljer → Abonnemang → Välj det numret som ärendet gäller → Abonnemangsdetaljer. Så ska du iaf kunna göra nedanstående val för det telefon numret. ( Bilderna hamnade längst ner )

 

Det jag funderar på lite är att förr kunde man lägga betalningar / prenumerationer hos lades på 3 Fakturan . Oklart hur det är med det nu för tiden . Kan tänka mig att man iaf kan spärra betalnummer o sånt . Ta en kontakt med 3 Supporten via chatt eller telefon , så tror jag dom kan hjälpa dig och så ser dom en överblick som vi inte kan se här på community . Detta fick jag fram iaf :

Kan tänka mig att det bästa är att ta bort kopplingen mellan bank-kort & Mobilen

Och bara kunna göra köp via Appstore / Google-Playbutiken med koppling till bank-kortet . Så man måste skriva in kort uppgifter alt inloggningsuppgifter för köp i butik & i appar .

 

Man kan också ställa in av/på för köp online ,andra världsdelar osv hos sin banks hemsida .

 

 

Sen om man kan välja under 100 kr respektive 200 kr hos Kundservice, är frågan .

@Rodent

Mvh F

Svara