Fråga

Vad är status på mitt bedrägeri ärende?

  • 9 October 2023
  • 1 svar
  • 50 visningar

Hej

 

Jag blev uppringd av er i juli att min router hade skickat utlands sms. Ni frös mitt data sim och jag kunde fortsätta som vanligt med ny router. Jag gjorde en polisanmälan och skickade in en fullmakt till er enl instruktioner av er kundtjänst. Nu skulle jag bara invänta att fakturorna tas bort och jag kan fortsätta som vanligt. Jag skulle inte betala och mina abonnemang skulle inte stängas ner. Efter 1,5 mån utan att jagn hört något mer ringde jag in och pratade med en kille som sa att jag inte behövde vara orolig att mina abg stängs och han skulle återkomma i ärendet. Någon dag senare stängdes mina abg ner och varken kundtjänst eller butik kunde hjälpa mig så jag betalade fakturorna för att få igång allt igen.

 

Så nu undrar jag vad status är på ärendet och när ni betalar tillbaka mina pengar på de 3 fakturorna som det står med att jag har skickat sms till utlandet. Saknar ni något från mig?

 

Tacksam för svar. Mvh Oliver


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @OliverJernberg 

Gällande fakturafrågor så måste du tyvärr kontakta Kundservice återigen för att få ett svar i ärendet. 

→ Kontakta Kundservice ← Snabbaste kontakten är via chatten alternativ telefonkontakt . Mail har lång svarstid för närvarande. 

/F

Svara