Skip to main content

Hej jag köpte en Samsung s23 ultra för ca 9 månader sedan!

Den har nu lagt av helt och vill inte fungera (slutade medans jag var ute och sprang) så det va inget direkt resultat av att den har blivit tappad!

Detta känns som en t fabrikationsfel, vem har ansvar var ska jag vända mig?? Jag köpte den av er

 

 

 

 

 

 

@Rubbbbbbbbb Hej,

 

om du har möjlighet kan du kontakta Samsung Support direkt och se om de kan hjälpa till att ordna med en repration av din telefon. Du kan även besöka en 3Butik där de kan hjälpa dig. Tres kundservice kan även hjälpa dig att skicka in din telefon på service om du har långt till en 3Butik. 

När telefonen har kommit till verkstaden undersöker de vad som är fel. Om felet är ett garantifel repareras enheten, annars kontaktas du med vidare information. 

Hitta ett Samsung Supportcenter → 

Hitta närmaste 3Butik → 

Kontaktuppgifter till 3Kundservice → 


Lämna en kommentar