Besvarat

Problem att köpa appar med kontantkort

  • 13 juli 2018
  • 1 svar
  • 55 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej!
Jag skaffade nyss ett nytt kontantkort hos er. Dock så fungerar det inte att köpa appar trots att jag har laddad på kortet med pengar (har haft ett tidigare nr hos er och då fungerade dessa tjänster och pengarna drogs från simkortet). Får ett meddelande som säger att jag skall kontakta er. Är det att tillfälligt tekniskt problem?
icon

Bästa svar av Jocke 16 juli 2018, 11:01

Hejsan @FriJ!

Att köpa appar via t.ex. Appstore eller Google Play är inte möjligt med ett saldo på 3Kontant.
Antingen behöver köpet göras direkt via ditt kredit-/betalkort alternativt via faktura.

Möjligheten att betala via faktura är endast möjligt om du har abonnemang hos oss på Tre.
Läs mer om köp via 3Fakturan här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @FriJ!

Att köpa appar via t.ex. Appstore eller Google Play är inte möjligt med ett saldo på 3Kontant.
Antingen behöver köpet göras direkt via ditt kredit-/betalkort alternativt via faktura.

Möjligheten att betala via faktura är endast möjligt om du har abonnemang hos oss på Tre.
Läs mer om köp via 3Fakturan här.

Svara