Besvarat

Betal-SMS/MMS

  • 7 December 2023
  • 5 svar
  • 159 visningar

Hej, på faktura 52XXXXXXXX ligger det ett betal SMS för 240 kr. Det går inte att se till vilket nummer det har gått eller vad det avser. Hur får jag reda på det?

MVH Anne-Lie

icon

Bäst svar av Younes M 7 December 2023, 14:47

Visa original

5 svar

Användarnivå 2
Emblem +8

Hej @anntor, Välkommen till 3Community! 😀

För att ta reda på vad exakt du har blivit debiterad för skulle jag rekommendera att du loggar in på Mitt3; här . 

När du är inloggad kommer du se “Kostnader”, klicka då på den fakturan det avser. När du har klickat på fakturan kan du “ladda ned fakturan som PDF” . När du har fått fram PDF-fakturan kan du scrolla tills du hittar “Förmedlade tjänster”.Då kommer du kunna identifera vilket företag/nummer som har debiterad dig för Betal-sms/mms


Hoppas detta var till din hjälp 😀. 

Tack för svar.

Under Förmedlade tjänster på pdf fakturan står det bara Betal-SMS/MMS 1 st men det finns ingen ytterligare information om till vem eller varför. 

Så hur får jag fram mer information?

MVH Anne-Lie

Användarnivå 2
Emblem +8

@anntor  Hej igen,

Misstänker att du är inne på “Specifikationen”, Scrolla ner tills du hittar “Detaljspecifikation” - förmedlade tjänster (Brukar finnas flera sidor på PDF-fakturan). Då kommer du hitta en mer detailjerad information. 

Hej, 

Jag har skrivit ut hela fakturan med alla specar. Det står samma sak under Specifikationen och Detaljspecifikationen, dvs så finns det ingen mer eller ytterligare information på Detaljspecifikationen.

Mvh Anne-Lie 

Användarnivå 2
Emblem +8

Hej igen @anntor , Otroligt märkligt! Skulle i så fall rekommendera att du kontaktar Tres kundservice. Vi har ingen möjlighet från detta forum att hjälpa till med specifika ärenden då det är ett öppet forum.

Du hittar kontaktvägar här. Önskar dig all lycka till 😊!

Svara