Bäst svar av Falken
Visa originalFör hög räkning
Varför är inte min abonnemangavgift lägre denna månad. Nu är ju mobilen betald. Å då borde det bli billigare. Varför är den inte det?
Hej,
Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?
Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.
Trevlig kväll /
Falken
Då jag inte arbetar på Tre så kan jag dessvärre inte se över ditt specifika ärende. Men, det bästa du kan göra är att se specifikationen för din senaste faktura för att räkna samman dom punkter som finns angivna där. Kanske är det så att ytterligare en månad återstår på telefonens avbetalning?
Har du e-faktura/autogiro så ser du specifikationen antingen via din internetbank, eller på Mitt3 som finns både som app och på webben. Får du din faktura på papper, så är sida två din specifikation.
Trevlig kväll /
Falken
Fick för hög faktura denna månaden..
Det står att jag köpt nått med min mobil?
Det står att jag köpt nått med min mobil?
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.