Hej! Mitt abonnemang är spärrat. Har varit i över 1 vecka. Ändå har jag betalat inkassobolaget för länge sedan. När jag kan avsluta mitt abonnemang hos er på 3 vill jag göra det. Då tänker jag aldrig mer använda er som leverantör. / Pa
Hejsan 😙,
Tråkigt att höra att det har varit struligt för dig . Om det inte har blivit aktivt ännu behöver du kontakta 3 Kundservice så hjälper dom dig med det. https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Tråkigt att höra att du vill lämna 3 , då dom har betydligt färre klagomål än övriga operatörer i branschen i landet samt bättre priser.
/F
Svara
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.