Hej! Mitt abonnemang är spärrat. Har varit i över 1 vecka. Ändå har jag betalat inkassobolaget för länge sedan. När jag kan avsluta mitt abonnemang hos er på 3 vill jag göra det. Då tänker jag aldrig mer använda er som leverantör. / Pa
Hejsan 😙,
Tråkigt att höra att det har varit struligt för dig . Om det inte har blivit aktivt ännu behöver du kontakta 3 Kundservice så hjälper dom dig med det. https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Tråkigt att höra att du vill lämna 3 , då dom har betydligt färre klagomål än övriga operatörer i branschen i landet samt bättre priser.
/F
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.