Besvarat

Kraftigt försämrad täckning

  • 23 March 2023
  • 3 svar
  • 316 visningar

Hej!

sista veckan har vi på vår adress, Valhallavägen i Uddevalla upplevt enormt försämrad täckning. Från att ha haft full 4G täckning till i stort sett ingen alls vilket gör att telefonerna ständigt växlar mellan 4G & 3G nätet. Vad är det som sker just här för tillfället som gör att det blir så stora skillnader från en vecka till en annan?

Med vänlig hälsning, 

M i Uddevalla 

icon

Bäst svar av frodrik91 23 March 2023, 20:32

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @Uddevalla 

Om det inte har blivit bättre , så är det bra och kontakta kundservice . Så dom får till sig det och kan se över vad som har hänt .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Hej! Mitt namn är Kent Söderholm  och bor i Lotorp 61276 och jag och mina grannar har i stort sett ingen täckning,  går inte ringa eller surfa inomhus funkar ibland utomhus. 

Vad är problemet? Mvh Kent 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Kent Söderholm 

Vad jag såg på planerade arbeten så var det ett igår Norrköping / Linköping som kanske har någon påverkan på hur täckningen är idag . Om det möjligtvis är en utbyggnation av nätet som skapar problem .
 

Har det blivit något bättre ännu eller kvarstår problemen med täckningen ? 
 

Om det inte blivit bättre så är det bra att kontakta 3 Kundservice . Så dom får till sig att något inte står rätt till i nätet i det området & därefter kan börja utreda anledningen & lösningen . 
 

/ F 

Svara