Hej
jag har fått på min faktura att jag köpt mobiltjänster. Kan man spärra dessa tillsvidare?
Bäst svar av Pettersson
Visa originalHej
jag har fått på min faktura att jag köpt mobiltjänster. Kan man spärra dessa tillsvidare?
Bäst svar av Pettersson
Visa originalHej ,
Syftar du på en mobiltjänst som 3 erbjuder . Så som “3Världen” eller “Apple Watch anslutning” Eller någon av dom andra .
Eller är det någon tjänst helt utanför 3 som mobiltjänsten är köpt av ?
Mvh F
det går fint att spärra abonnemanget helt mot extrakostnader. Tänk på att detta även spärrar all möjlighet att köpa andra tilläggstjänster och genomföra betalningar via SMS osv. Denna spärr kan läggas in via Tres kundservice.
Som
Är det “Förmedlade tjänster” så kan du på detaljspecifikationen på fakturan (finns på Mitt3) ofta se exakt vad det är för företag samt hitta kontaktuppgifter till företaget i fråga. Kan vara smart för att försöka få ett stopp på det eller få mer förståelse i vad det är för något. :)
I övrigt kan du nog få hjälp från Tre - du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑