Besvarat

Ställa in samtals-ID schema

  • 6 February 2023
  • 3 svar
  • 36 visningar

Hej.

 

Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?

icon

Bäst svar av Qwirks 9 February 2023, 06:39

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @LinusSaaf 

Är detta ungefär det du syftar på ?

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/webb/adminwebb_andra_oppettider.pdf

 

https://www.tre.se/treforetag/support/3vaxel

 

/F

Användarnivå 5
Emblem +33

Det går att ställa in ett schema så att du visar ett nummer när du ringer ut under arbetstid och ett annat nummer under övrig tid. Se länkad guide för mer information.

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf

Användarnivå 7
Emblem +36

Vilken koll ni har!😎

Svara