Hej.
Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?
Bästa svar av Qwirks
Visa originalHej.
Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?
Bästa svar av Qwirks
Visa originalHejsan 😉,
Är detta ungefär det du syftar på ?
https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/webb/adminwebb_andra_oppettider.pdf
https://www.tre.se/treforetag/support/3vaxel
/F
Det går att ställa in ett schema så att du visar ett nummer när du ringer ut under arbetstid och ett annat nummer under övrig tid. Se länkad guide för mer information.
https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑