Skip to main content
Besvarat

var hittar jag pin eller puk på ett av mina nummer?

• 14 november 2023
  • 4 svar
  • 1034 visningar

Sonen stängt av nyligen avliden farfars mobil, som kopplad till vår familj. Vi har inte längre plastkort med PIN/PUK . Info i er support stämmer inte; det ser inte ut på hemsidan som det står att det gör (för gammal info?) Puk kommer inte fram under abbonnemangsinformation!

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 😉, @Annaan 

https://www.tre.se/

Logga in med din registrerade mejladress på hemsidan > Välj telefonnumret det gäller under rubriken "Abonnemang" → 

Sen längre ner på höger sida finner du rubriken “ Djupdyk i abonnemanget.” Och klickar dig vidare på → Abonnemangsdetaljer. 

Där ska du kunna se PUK-Kod för det telefonnumret.

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 23 november 2023

Hejsan 😉, @Annaan 

https://www.tre.se/

Logga in med din registrerade mejladress på hemsidan > Välj telefonnumret det gäller under rubriken "Abonnemang" → 

Sen längre ner på höger sida finner du rubriken “ Djupdyk i abonnemanget.” Och klickar dig vidare på → Abonnemangsdetaljer. 

Där ska du kunna se PUK-Kod för det telefonnumret.

/F

• Nykomling
  • 23 november 2023

Hittade till slut, men beskrivningen hur det ska hittas stämmer inte.

Puk kod jag behöver 

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+35
Meruem Bajrami skrev:

Puk kod jag behöver 

@Meruem Bajrami All information om ditt simkort, PUK-kod, finns på Mitt3 om du skrollar längst ner till abonnemangsdetaljer.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies