Skip to main content
Besvarat

Abonnemang - När kan jag förlänga?

• 24 februari 2019
  • 1 svar
  • 222 visningar

Står att jag kan förlänga mitt abonnemang, men det står vid beställning att det är bindningstid kvar, mindre än tre månader kvar, hur gör jag?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Jocke

Välkommen hit @Charlie Tango.

När det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid, då ska det inte vara några problem för dig att förlänga ditt abonnemang med en ny mobiltelefon. I ditt fall verkar det dock vara något som spökar och det måste givetvis undersöka närmare. Dra iväg ett mejl, en chatt eller ring till vår kundservice så kan dem se över vad det beror på.
Visa original

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 26 februari 2019
Välkommen hit @Charlie Tango.

När det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid, då ska det inte vara några problem för dig att förlänga ditt abonnemang med en ny mobiltelefon. I ditt fall verkar det dock vara något som spökar och det måste givetvis undersöka närmare. Dra iväg ett mejl, en chatt eller ring till vår kundservice så kan dem se över vad det beror på.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies