Måste säga att jag har varit kund länge hos er men nu vet jag å min familj väldigt besvikna på att ni tar bort fri surf när de gäller musik. Vi har tre tonåringar som lyssnar massor . Nu kommer vi att behöva ta andra beslut att eventuellt avsluta allt hos er . Hur är detta möjligt!!! Vi kommer se över vad era konkurrenter kan erbjuda oss som storbarns familj . Så besviken 😞
besviken
Bäst svar av Pettersson
tråkigt att du känner att fri musikstreaming skulle göra att du lämnar Tre. Nu jobbar jag inte där visserligen - men som jag har förstått det verkar det handla om vissa svårigheter att se till att tjänsten fungerar felfritt. Detta i takt med att streamingtjänsterna börjar erbjuda fler funktioner som inte är just musikstreaming.
Ett tips är att ni laddar ner musiken via WiFi eller liknande till dessa telefoner. Den extra surfen som ni kan ha fått som ersättning för att fria musikstreamingen försvinner bör åtminstone räcka till någon timmes musik!
Det går även att justera vilken kvalitet musiken streamas i. Används, exempelvis, Apple Music finns det ingen mening med att streama i Lossless eller högsta kvaliteten eftersom vanliga hörlurar inte har stöd för att spela så pass högupplöst ljud.
Om inte annat, kanske det går att hitta en lösning med obegränsad surf för dig och din familj med en av Tres familjelösningar? Ring till Tre och kika vad de kan ha för alternativ lösning om det är så att surfen inte räcker till när fria musikstreamingen försvinner :)
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.