Skip to main content
Besvarat

byta abonnemang

• 30 oktober 2023
  • 3 svar
  • 193 visningar

Hej!

den 9nov mitt abonnemang slutar så jag vill flytta mitt nummer till fello den 8nov. Kan ni hjälpa mig tack.

Bäst svar av Qwirks

För att flytta ditt nummer till en annan operatör kontaktar du den nya operatören. Tänk dock på att du i normalfallet har 1 månads uppsägningstid på ditt abonnemang. För att slippa betala för dubbla abonnemang kan det därför vara bra att välja ett porteringsdatum som ligger minst 1 månad framåt i tiden. Då börjar uppsägningstiden att räknas från den dag du beställde nummerflytten.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • Svar
  • 30 oktober 2023

För att flytta ditt nummer till en annan operatör kontaktar du den nya operatören. Tänk dock på att du i normalfallet har 1 månads uppsägningstid på ditt abonnemang. För att slippa betala för dubbla abonnemang kan det därför vara bra att välja ett porteringsdatum som ligger minst 1 månad framåt i tiden. Då börjar uppsägningstiden att räknas från den dag du beställde nummerflytten.

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 13 maj 2024

// Kommentaren har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer //

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 13 maj 2024
glassbil1 skrev:

Skriv inte personuppgifter i ett öppet forum.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies