Skip to main content
Besvarat

förlänga mitt abonnemang

• 23 november 2023
  • 1 svar
  • 142 visningar

Det är dags att ev förlänga mitt abonnemang och jag undrar om man kan ”baka” in ett par airpods? 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan , @Leia2021 

Som det verkar , så kan man inte beställa Airpods på hemsidan . Möjligtvis att det bara säljs i butik och kanske via kundservice. Men ska inte säga att jag är säker , dock har jag för mig jag såg Airpods när jag senast va i en 3Butik.

Så jag skulle nog tipsa att besöka närmaste 3Butik om du har möjligtvis .Och se vad dom har för utbud.

Kontakta Kundservice

Chatt för privatkunder har öppet vardagar 9-18.

/F

Visa original

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • Svar
  • 24 november 2023

Hejsan , @Leia2021 

Som det verkar , så kan man inte beställa Airpods på hemsidan . Möjligtvis att det bara säljs i butik och kanske via kundservice. Men ska inte säga att jag är säker , dock har jag för mig jag såg Airpods när jag senast va i en 3Butik.

Så jag skulle nog tipsa att besöka närmaste 3Butik om du har möjligtvis .Och se vad dom har för utbud.

Kontakta Kundservice

Chatt för privatkunder har öppet vardagar 9-18.

/F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies