Skip to main content
Besvarat

Försöker ändra min beställning

  • 14 oktober 2019
  • 1 svar
  • 275 visningar

Hej!

Igår, söndag 13/10 var jag i Skärholmen och förlängde våra två abonnemang. I samband med det beställde jag två telefoner, en iPhone Xs och En iPhone Xs max.

Nu behöver jag ändra XS max till en 11 pro.
Jag har ringt kundtjänst som hänvisar mig till butik.
Jag har oavbrutet ringt butiken som inte svarar och inte tar meddelanden.
Jag ville göra ändringen innan de skickar telefonerna men har ingen möjlighet att åka dit idag.
Hur i hela friden gör man då?

Åsa

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till abonnemang[/i]

Bäst svar av Jocke

Hej @AsaHelenefors.

 

Vad roligt att du beställt nya telefoner.

Eftersom de är köpta i butik är det endast butiken som har möjlighet att ändra beställningen. Det går dock inte att garantera att det är möjligt eftersom avtal som är tecknade direkt i 3Butik inte har någon ångerätt. 

Min rekommendation till dig är att besöka den aktuella butiken och höra dig för. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 16 oktober 2019

Hej @AsaHelenefors.

 

Vad roligt att du beställt nya telefoner.

Eftersom de är köpta i butik är det endast butiken som har möjlighet att ändra beställningen. Det går dock inte att garantera att det är möjligt eftersom avtal som är tecknade direkt i 3Butik inte har någon ångerätt. 

Min rekommendation till dig är att besöka den aktuella butiken och höra dig för. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies