Skip to main content
Besvarat

Har min order på iphone 11 gått igenom?

  • 16 september 2019
  • 1 svar
  • 346 visningar

Jag beställde en IPhone 11 Pro Max i fredags. Alla steg gick igenom, alltså skrev in mina uppgifter, verifierade med BankID och fick upp bekräftelse i webbläsaren.

Jag är dock osäker på om min order gick igenom eftersom jag inte fick något mail med beställningen.
Är detta på grund av ”högt tryck”? Kan jag vänta mig en ny telefon?

Bäst svar av Jocke

Hej @Hkvagogo.

Vad kul med en ny telefon.

Bekräftelsen på beställningen kommer i stort sätt direkt men det kan ta upp till 24 timmar. Har den fortfarande inte dykt upp kan det bero på flera saker. Ett alternativ kan vara att beställningen inte gick igenom, det andra skulle kunna vara så enkelt som att tyvärr blev mejladressen som skrevs in felaktig och därför har det inte kommit fram.

Du är alltid välkommen att kontakta kundservice så har de möjlighet att se över beställningen.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 17 september 2019
Hej @Hkvagogo.

Vad kul med en ny telefon.

Bekräftelsen på beställningen kommer i stort sätt direkt men det kan ta upp till 24 timmar. Har den fortfarande inte dykt upp kan det bero på flera saker. Ett alternativ kan vara att beställningen inte gick igenom, det andra skulle kunna vara så enkelt som att tyvärr blev mejladressen som skrevs in felaktig och därför har det inte kommit fram.

Du är alltid välkommen att kontakta kundservice så har de möjlighet att se över beställningen.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies