Besvarat

uppringd av försäljare

  • 29 December 2022
  • 2 svar
  • 43 visningar

Mitt abonnemang har löpt ut men jag tänkte kanske behålla det som det är nu ett tag då jag ej vet hur jag ska göra.

 

blev uppringd av en kille som undrade om jag skulle säga upp det eller behålla. Jag sa att jag inte vet än då sa han att det måste jag ju veta. 
Han sa även att om jag ej har bindningstid kan ni på 3 göra vad ni vill med mitt abonnemang, lägga till så det blir dyrare och vad som, enligt honom. 
 

blev väldigt besviken på 3 då jag själv har jobbat där och alltid varit nöjd men nu vet jag inte….så tråkigt bemötande! 

icon

Bäst svar av Elin 30 December 2022, 10:22

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @carroG 

Det är väll bara och låta det löpa på tills du känner att du vet vad du vill göra för val.  Tex skaffa ny telefon eller förändra ditt abonnemang. Avtal uppdateras ju då och då , allt beroende på ny teknik tillkommer eller ökade kostnader som exempel.

Så länge du är nöjd med tjänsterna hos 3 , som är det man brukar 🙂 så får man hoppas det överspeglar att du blev missnöjd över bemötandet just denna gång.

 

/F

 

Användarnivå 3
Emblem +9

Hejsan @carroG och välkommen till 3Community! 😃

Det var tråkigt att höra om det bemötande du fick.. Precis som Frodrik skriver ovan, gör du självklart precis som du vill med ditt abonnemang. Jag tror att det säljaren syftade på var att om vi gör om exempelvis våra abonnemang och dess priser har du ingen garanti att du får behålla det du har idag, men om det skulle ske får du självklart information om det.

 

Jag beklagar din upplevelse och hoppas du hittar något hos oss som passar dig när du känner för en ändring. 😊

Svara