Skip to main content
Besvarat

Pixel Watch 3 LTE

• 10 september 2024
  • 2 svar
  • 196 visningar

Jag undrar om nya Pixel Watch 3 LTE som börjar säljas idag 10/9 har stöd för eSim och er tjänst för anslutning av smartklockor

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @MagnusO! 👋

Just nu har vi inget eSIM stöd för Google Pixel klockorna. Det är något vi tittar på, men jag kan tyvärr inte svara på när det i sådana fall kommer.

Det tar lång tid att få det att fungera, och därav är det tyvärr lite otydliga svar. 

Jag håller tummarna för att vi får in det snart! 😎

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 12 september 2024

Hejsan @MagnusO! 👋

Just nu har vi inget eSIM stöd för Google Pixel klockorna. Det är något vi tittar på, men jag kan tyvärr inte svara på när det i sådana fall kommer.

Det tar lång tid att få det att fungera, och därav är det tyvärr lite otydliga svar. 

Jag håller tummarna för att vi får in det snart! 😎

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 15 september 2024

Samma svar gavs dock redan när vi frågade om stödet när Pixel Watch 2:a kom, så håll inte andan att det kommer komma, känns inte som att det jobbas på i någon rasande takt.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies