Skip to main content

iPhone 15 är här

• 15 september 2023
  • 4 svar
  • 251 visningar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37

Väntan är över, nu är den här! 🖤

Vad tycker ni om nya iPhone 15 linjen? 📱

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • 15 september 2023

Svårt att inte tycke tumme upp vilket camp man än är i. Lite för trygga upgrades men otroligt otroligt bra. Bara iden av att man kommer kunna spela PS5 spel på den är ju tumme upp. Kanske talar vad nästa apple TV kommer klara av med. 

Köpte någon en idag eller? 

• Rookie
  • 6 kommentarer
  • 17 september 2023

iPhone 15 är bra dock leveranstid är hemsk.

Beställde i fredags. Det stod på hemsidan att leveranstid är ca 2-3 veckor. Nu står det på Mitt3 att beräknad leverans vecka 48… Ska ni ta en promenad till Indien eller Kina för att hämta den?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 18 september 2023

@Dmytro

Telefonerna släpps officiellt den 22 september, säljstart är klockan 08:00 . Just nu är det förköp som gäller.  

Leveranstider och bekräftelser är nog helt och hållet Apple som styr , så det kan förändras hit och dit kan tänkas.Alla operatörer i hela världen vill ju få tag på modellerna samtidigt. Skulle säga 2-3 veckor är ganska så vanligt vid ett nysläpp , t.o.m kortare än tidigare . Vad jag vet så har det förekommit betydligt längre leveranstider än 2-3 veckor historiskt sätt.

/F

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 19 september 2023
Chipsgeneralen skrev:

Svårt att inte tycke tumme upp vilket camp man än är i. Lite för trygga upgrades men otroligt otroligt bra. Bara iden av att man kommer kunna spela PS5 spel på den är ju tumme upp. Kanske talar vad nästa apple TV kommer klara av med. 

Köpte någon en idag eller? 

Haha du gillar spel överallt förstår jag det som 😉Har lekt med tanken och testat att spela Xbox spel över cloud på flertalet Apple produkter , men även pc osv. Funkat riktigt bra , även på sämre prestanda produkter/äldre enheter. Men håller mig ändå till att spela framför pc än på resande fot 😉

Ja det blir spännande till våren vad som kommer ske. Känns ju som dom har något ess i ärmen att ta fram förutom uppdatering av Apple TV. En chock på release av en fold ? Börjar känna mer behov av det också 🤓

Idag fick jag tummen ur och lägga förköp på pro max modellen .Det blir ändå en del nyheter för mig, har ju ingen dynamic island buhu. Dags att min 13 Pro max blir 3Återvinning iaf 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies