Skip to main content

iPhone priser

• 5 februari 2024
  • 1 svar
  • 98 visningar

Forum|alt.badge.img+18

Är det rimligt att en standard iPhone 14 fortfarande kostar nästan som en iPhone 15 (skiljer 10 kr/månad just nu)? Vem tar ett sådant erbjudande? Jag är ute efter att uppgradera en av mina tonåringar till iPhone 14. Då lillebror har min gamla 13 tänker jag att storebror borde kunna få en 14, men jag hittar inget rimligt pris på den trots att det har gått ett halvår med iPhone 15 snart. Annars blir det ju bättre att invänta 16 till  mig så får han ärva min 15.

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • 5 februari 2024

Hej, rent historiskt har apple aldrig rea eller "erbjudande" på sina telefoner då marginalen är tajt. 

Tyvärr. Tror inte att det är operatörernas fel utan då apple som inte tillåter rabatter eller "deals" på sina produkter. 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies